نوشته شده توسط : سیمین

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل 4 ستاره میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های هتل آزادی مشهد وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل آزادی مشهد می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

اتاق های بزرگ هتل آزادی مشهد سوئیت سه تخته که داراي سه تخت و ظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای ۹۸ واحد و ظرفیت حدود ۲۵۰ تخت می باشد که در خیابان امام رضا ۸ و در ۱۰ طبقه بنا گردیده است. از مزیتهای این مجموعه میتوان: نزدیکی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره نمود. هتل فردوس با امکانات رفاهی مناسب درخور هتل چهار ستاره با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرانقدر حضرت امام رضا (علیه السلام) می باشد.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیزتور مشهد می باشد. 

امکانات هتل فردوس مشهد:

این هتل دارای لابی گسترده با فضایی گرم و دلنشین بهمراه آکواریومی زیبا،رستوران با ظرفیت 350 نفر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند.

از دیگر خدمات هتل : اینترنت وایرلس رایگان ،کافی نت، گیم نت، لاندری، اتاق بازیهای کودکان، پارکینگ، خدمات گشت و تورهای نیم روزه و یک روزه. سوئیت، رستوران،  سرویس (فرنگی و ایرانی )،کافی شاپ، اینترنت در لابی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هاترا مشهد

هتل  ۴ ستاره  هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشداین هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي،كوچه سرشور و نبش سرشور۳۷ واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. 

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکاناتهتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.

 

هتل مینو مشهد

هتل ۴ ستاره مینو مشهد یکی از هتل های معروف در مشهد می باشد. این هتل مجلل و لوکس در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر بنا شده است.هتل مینو در ۱۵ دقیقه ای فرودگاه مشهد واقع شده است که باعث شده تا مورد توجه زائرین تور مشهد نوروز 95  قرار بگیرد. همچنین ایستگاه  راه اهن تنها ۲۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل مینو مشهد:

این هتل ۴ ستاره با داشتن ۹۰ اتاق به صورت اتاق های دبل ، تریپل ، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.همگی اتاق ها مجهز به اتاق های با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل مینو می باشد. امکانات ورزشی هتل شامل سونا ، استخر ، بیلیارد و سالن ورزشی کاملا مجهز می باشد که مسافران تور مشهد نوروز 95 میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

 

از امکانات هتل مینو می توان به كافی شاپ ،اينترنت در لابی ، پارکینگ اختصاصی ، سالن ورزشی ، گیم نت ، کافی نت ،تاکسی سرویس ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان فرودگاه و چایخانه سنتی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

بهترین هتل 4 ستاره مشهد هتل الغدیر است که در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد.این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم بروند. این هتل در مجموع از 289 اتاق خوب تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز برای مسافران تور مشهد نورز 95 در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل الغدیر مشهد1

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت مخصوص مسافرانتور مشهد نوروز 95، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

هتل الغدیر مشهد2

 

 

 

هتل اطلس مشهد

اطلس

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 3 ستاره اطلس می باشد که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق های کاملا عالی تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل برای کسافران تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند سفر خوبی را با رفتن به این هتل تجربه کنند.

اطلس1

اطلس2

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور مشهد نوروز 95 , کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

اطلس3

 

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره سی برگ مشهد :

هتل 3 ستاره سی برگ مشهد در ابتدای بلوار امام رضا احداث شده است. این هتل 8 طبقه از 56 اتاق تشکیل شده است. این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

هتل سی برگ 1

 

امکانات هتل سی برگ مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، نمازخانه، لابی، صندوق امانات، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و واحد، روم سرویس، لاندری، اتاق بار و چمدان، فتوکپی، سرویس رایگان حرم و...

هتل سی برگ 3

هتل سی برگ 4

 


هتل 3 ستاره عرش مشهد :

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتلنزدیک به حرم مطهر حضرت رضا می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل برای رفاه میهمانان تور مشهد خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است.این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل عرش1

امکانات هتل عرش مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل عرش2

هتل عرش3

 مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

تور های مشهد

تور مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ شاهنامه مشهد 

_شاهنامه_مشهد_3.jpg

باغ شاهنامهمجموعه ای است به وسعت 3 هکتار در انتهای توس 33 (بلوار توس مشهد) که به همّت آقای سیّد حسن موسوی ساخته شده و در ساخت و تزئین آن از معماری و هنر اصیل ایرانی بهره گرفته شده است. و یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است. فضاهای پیش بینی شده در آن عبارتند از سالن اجتماعات، غذاخوری، نگارخانه، پارک بازی کودکان، فضای آبی، آلاچیقها، سیاه چادرها، اوبۀ ترکمن ؛ اجرای مراسمات نمایش نقالی و شاهنامه خوانی ؛ نمایشگاه اقوام مختلف و در کل این باغ محلی خواهد بود برای یاداوری میراث کهن دیار ایران زمین و مکانی برای احیای هنرهای اصیل و قدیمی این مرزوبوم که در حال فراموشی اند.

_شاهنامه_مشهد_1.jpg

باغ شاهنامه مشهد یکی از بهترین فضاهای موجود در شهرمشهدبرای برگزاری مراسم های آئینی و … بویژه بزرگداشت فردوسی بزرگ می باشد و از جاهای تفریحی مشهداست . طراحی اصلی فضاهای آن بر اساس شاهنامه دیده شده است .

_شاهنامه_مشهد_2.jpg

شنبه، سه شنبه، پنج شنبه صبح از ساعت 8 الی 13 بازدید جهت رزرو


گنبد سبز مشهد :

_سبز_مشهد_1.jpg

بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است.این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهرمشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت و در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد .دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود .

_سبز_مشهد_2.jpg

_سبز_مشهد_3.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بهارستان مشهد واقع در خيابان امام خميني با محیطی آرام در حاشيه خيابان امام خميني واقع گرديده است. این هتل در مجموع از 50 اتاق تشکیل شده است. و 35 دقیقه به صورت پیاده روی با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

 امکانات هتل بهارستان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، فرومشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...


هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

 مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد2

یکی از هتل های خوب 4 ستاره مشهد هتل  آسیا است که در خیابان پاسداران مشهد واقع شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.مسافرین تور مشهد نوروز 95 با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل آسیا مشهد1

هتل آسیا مشهد

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی مخصوص مسافران تور مشهد نوروز 95، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل آسیا مشهد3

 

هتل آزادی مشهد

آزادی3

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 4 ستاره آزادی است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا برای مسافران تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل امکات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

آزادی

آزادی1

آزادی2

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص تور مشهد نوروز 95، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

آزادی4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد. هتل قصر طلایی مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-قصرطلایی-مشهد2.JPG

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

-قصر-طلایی-مشهد3.jpg

-قصر-طلایی-مشهد6.jpg

-قصر-طلایی-مشهد5.jpg

 


هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد. هتل مجلل درویشی مشهدبا خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

 -مجلل-درویش-مشهد2.jpg

 

-مجلل-درویشی-مشهد3.jpg

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد:

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

-مجلل-درویشی6.jpg

-مجلل-درویشی5.jpg

-مجلل-درویشی-4.jpg 

 


 

 

هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . هتل پارس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-پارس-مشهد3.jpg

امکانات رفاهی هتل پارس مشهد:

اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-پارس-مشهد6.JPG

-پارس-مشهد4.JPG

-پارس-مشهد2.jpg


هتل بین المللی قصر مشهد 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. منظره حرم  حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است .  هتل قصر با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهدخود بجا می گذارد.

2هتل-قصر-مشهد.JPG

امکانات رفاهی هتل قصر مشهد :

در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند. بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد  است.

-قصر-مشهد7.jpg

-قصر-مشهد8.jpg

-قصر-مشهد6.jpg

 جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهدفاصله دارند که بخاطر موقعیت خوب مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند. 

-زیتون-مشهد4.jpg

امکانات هتل زیتون مشهد:

اتاق های هتل زیتون مشهدهمگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهدمیتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-زیتون-مشهد1.jpg

 

-زیتون-مشهد2.jpg


هتل ارس مشهد

هتل 3 ستاره ارس مشهدیکی از هتل های محبوب در شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در 10 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و فاصله این هتلاز فرودگاه بین المللی 21 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن شهر مشهد8 کیلومتر می باشد.

-ارس-مشهد6.jpg

امکانات هتل ارس مشهد :

اتاق های هتل ارس مشهد دارای امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان و حمام می باشد. این هتل از یک رستوران با ظرفیت 300 نفره برخوردار است و کافی شاپ، لابی، لاندری، صندوق امانات، نماز خانه و خودپرداز از سایر امکانات هتل ارس مشهد می باشد. این هتلدر لابی خود اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ارس-مشهد2.jpg

-ارس-مشهد5.JPG

-ارس-مشهد3.jpg


هتل سیمرغ مشهد 

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد.

-سیمرغ-مشهد1.jpg

امکانات هتل سیمرغ مشهد :

ساختمان هتل سیمرغ مشهد  دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. این هتل دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سیمرغ-مشهد2.jpg

-سیمرغ-مشهد3.jpg


هتل باختر مشهد

هتل 3 ستاره باختر مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل 5 طبقه در مجموع از 33 اتاق تشکیل شده است. این هتل 8 سال قبل به طور کامل بازسازی شده است .  همچنین سرویس رفت و برگشت برای حرم مطهر دارد . این هتل میزبان خوبی برای میهمانانتور مشهدخود می باشد.

-باختر-مشهد2.jpg

امکانات هتل باختر مشهد :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، لباسشویی، خشکشویی، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی و...را نام برد. در این هتل یک اتاق بازی های کامپیوتری نیز وجود دارد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-باختر-مشهد4.jpg

جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق منتهی می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند,بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حاکی از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن می باشد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده است و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

مسافرین تور مشهد می توانند از این روستای زیبا دیدن کنند و از آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبای آن استفاده کنند .

 

 

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای مج مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مدرسه  تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

اين مدرسه در زمره بناهاي تاريخي است که در دوره صفويه به هنگام سلطنت شاه عباس دوم 1052ق. به هنگام روابط حسنه دولت ايران با گورکانيان هند در شهر مشهد ساخته شد. اين مدرسه را دو برادر به نامهاي «ميرزا محمد طاهر مشهور به وزيرخان و «ميرزا محمد جعفر» مشهور به سروقد، از فرزندان «ميرزا تقي مشهدي» و اعقاب خواجه شمس الدين جويني در سال 1059ق. ساخته‌اند و در سال 1079ق. موقوفات گرامندي را بر آن وقف کرده‌اند. ولي از آنجا که ميرزا جعفر، تصدي ساخت آن را برعهده داشته و رقباتي هم وقف مدرسه کرده است مدرسه به نام او مشهور شده است (وي از بازرگان معروف خراسان بوده که با هندوستان داد و ستد داشته است.

تاکنون اين مدرسه يکي از معتبرترين و مهمترين مراکز تدريس، تحصيل و بحث و پژوهش علما، استادان و چهره‌هاي برجسته علمي و ديني و سالها به عنوان مرکز حوزه علميه مشهد شناخته مي‌شده همچنان که اکنون نيز با الحاق به دانشگاه رضوي نقش ارزشمندي را داراست.

_میرزا_جعفر_مشهد_6.jpg

_میرزا_جعفر_مشهد_2.jpg

این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد. از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. این مدرسه سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضویمشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد..

 

_میرزا_جعفر_مشهد_3.jpg

 

_تاریخی_میرزا_جعفر_مشهد_1.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره رضویه مشهد :

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در مساحتی حدود 900 متر مربع احداث شده است. این هتل 14 طبقه از 90 اتق و سوییت تشکیل شده است. اتاق های این هتل اشراف کامل به حرم مطهر امام رضا (ع) دارند به طوری که میهمانان می توانند از داخل اتاقها به امام علي بن موسي الرضا (ع) عرض ارادت نمایند. همچنین هتل به بازار رضا نزدیک می باشد.

رضویه 1

امکانات هتل رضویه مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی، لاندری، خودپرداز، آرایشگاه، روم سرویس، اعلام حریق، کافی شاپ، روم سرویس، صندوق امانات، فروشگاه، خشکشویی، کافی نت، آسانسور، پارکینگ، خدمات گردشگری، تاکسی سرویس و...

رضویه 2

رضویه3

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد مهر 94

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل رضویه مشهد,هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد :

_دیلمون.jpg

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد یکی از بهترین مکان ها برای پذیرایی و صرف غذا می باشد . این رستوران یکی از بهترین و بزرگترین رستوران های  ییلاقی در شاندیز مشهد می باشد که دارای منوی مخصوص با غذای های متنوع و مخصوص رستوران دیلمون می باشد.جربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطرهبا صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد.

_دیلمون_1.jpg

کیفیت و طمع بی نظیر غذاهای این رستوران همه ساله عده زیادی از گردشگرانتور مشهد را به سمت خود جذب می کند.

مطالب مرتبط:

تور مشهد مهر 94

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد,رستوران های مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل 3 ستاره عرش مشهد :

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتلنزدیک به حرم مطهر می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل برای رفاه میهمانان تور مشهد خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است.این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان تور مشهد خود پذیرایی می کند.

arsh.jpg

_عرش2.PNG

امکانات هتل عرش مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_عرش3.PNG

_عرش4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل زمرد مشهد

_زمرد.jpg

_زمرد_4.jpg

هتل 4 ستاره زمرد مشهد واقع در بهترین نقطه نزدیک به حرم مطهر رضوی است . هتل زمرد مشهد ، در کنار گنبد طلایی حرم مطهر خودنمایی می کند که با طراحی منحصر به فرد و با فاصله زمانی چند دقیقه ای اش از حرم مطهر شرایط بسیار مناسبی را برای میهمانان عزیزش فراهم آورده است.مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

_زمرد1.jpg

_زمرد4.jpg

_زمرد5.jpg

امکانات هتل زمرد مشهد:

لابی بسیار زیبا و دلنشین ، کافی شاپ ، و سالن کنفرانس جهت دوره های آموزشی، جلسات مدیریتی و مذاکرات تجاری و حقوقی و بین المللی ، رستوران : تنوع و کیفیت طبخ فوق العاده غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب باذائقه متنوع در این فضای با شکوه خاطره های فراموش نشدنی را برای مسافران تور مشهد به همراه خواهد داشت.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل زمرد مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک جنگلی و کمپ طرق 

_طرق3.jpg

_طرق2.jpg

پارک جنگلی طرقمشهداز جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد و در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد این بوستان طبیعی با وسعت تقریبی 186 هکتار در بزرگراه شهید کلانتری در حاشیه میدان غدیر واقع گردیده و با وجود گونه‌های گیاهی جنگلی و اشجار متنوع جاذبه مطلوبی را برای گردشگرانتور مشهدایجاد نموده است. 

_طرق1.jpg

 _طرق_4.jpg

درختان دیگری از قبیل افرا، نارون چتری، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، ارغوان، کاتالپا، سپیدار و سیب در این پارک دیده می‌شوند که تعداد آن‌ها نسبت به دیگر درختان کمتر است. این مکان در سال 1377ش با ایجاد یکصد هکتار جنگل دست کاشت از منابع طبیعی و ایجاد امکانات رفاهی – تفریحی به یکی از بزرگترین پارک‌های جنگلی تبدیل شد.در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرقمشهد می باشد که مسافران تور مشهد از این پارک بازدید می کنند.

_طرق_5.jpg

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک جنگلی و کمپ طرق مشهد,دیدنی های مشهد,مکان های دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران بابا قدرت مشهد :

_بابا_قدرت1.jpg

_بابا_قدرت_3.jpg

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است .رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد استرستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافرانتور مشهدپذیرایی می کند .بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندان  این منطقه عرضه شده است.

_بابا_قدرت4.jpg

_بابا_قدرت2.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بابا قدرت مشهد,رستوران های مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج تاریخی رادکان مشهد:

_رادکان_مشهد2.jpg

میل رادکان در فاصله ۷۴ کیلومتری شمال مشهد و ۲۶ کیلومتری شمال غربی چناران واقع شده است. برج رادکان به ارتفاع ۲۵ متر، با بدنه استوانه ای و گنبد مخروطی شکل، اثری تاریخی مربوط به قرن هفتم هجری است. نمای خارجی بنا تا ارتفاع سه متری به صورت ۱۲ ضلعی و پس از آن تا زیر گنبد دارای ۳۶ ترک یا نیم استوانه بوده و داخل آن هشت ضلعی است.تزئینات بنا شامل: آجرکاری و کاشی کاری است و بر حاشیه گنبد و در قسمت بالایی ستون ها کتبیه ای زیبا با خط کوفی وجود دارد. این بنا دو ورودی رو به روی هم در قاعده ۱۲ ضلعی و ۱۲ دریچه زیر گنبد مخروطی دارد. اخیرا طی تحقیقاتی که در مورد این برج انجام شده مشخص شده که این برج کاربرد نجومی داشته است.بر اساس مدارک تاریخی و تحقیقات صورت گرفته میل رادکان اثر ریاضی دان، ستاره شناس و دانشمند بزرگ خراسان، حکیم خواجه نصیر الدین طوسی است. برج تاریخی رادکان تنها برجی است که توانایی تعیین چهار فصل، سال کبسیه و آغاز نوروز را دارد. تاریخ نوشته شده بر کتیبه ها سال ۶۶۰ قمری را نشان می دهد که همزمان با اتمام ساخت بناهای واسطه به رصدخانه مراغه است.حتی انتخاب مکان درب ها و دریچه ها در برج اتفاقی نیست، درب ها درست در راستای طلوع یلدایی (آغاز زمستان) و غروب (آغاز تابستان) در پهنه برج ساخته شده است.

_رادکان_مشهد1.jpg

_رادکان_مشهد.jpg

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: برج تاریخی رادکان مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره نور مشهد :

هتل 3 ستاره نور مشهد در خیابان خسروی مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است.این هتل در فاصله 300 متری از حرم رضوی احداث شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از هتل و ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از آن قرار گرفته است.

هتل نور مشهد1

امکانات هتل نور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل نور مشهد3

هتل نور مشهد4

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره نور مشهد,هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره مینو مشهد :

هتل 4 ستاره مینو مشهد در سال 1388 افتتاح شده و در نزدیکی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) قرار دارد. این هتل در مجموع از 96 اتاق تشکیل شده است. اسن هتل به اینترنت وای فای مجهز شده است. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 1500 متر با این هتل فاصله دارد. همچنین طرقبه در فاصله 20 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

هتل مینو مشهد

امکانات هتل مینو مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فروشگاه، لابی، پارکینگ، سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، سرویس کرایه اتومبیل، لاندری، نمازخانه، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، ویدئو مرکزی، اینترنت و...

هتل مینو2

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مینو مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد و از هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق با دو دکراسیون مجزای سنتی و مدرن  تشکیل شده است. در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد به صورت پیاده فاصله ای 5 دقیقه ای تا حرم دارد از این رو برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند نزدیک حرم اقامت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

هتل فردوس مشهد محیطی زیبا دارد که توجه تمامی مسافران تور مشهد را به خود جلب می کند این هتل دارای لابی وسیع و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که نمای این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... برای میهمانان تور مشهد 94 اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد

آدرس هتل فردوس مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل فردوس مشهد,معروف ترین هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد از اماکن تاریخی و قدیمی حرم مطهر امام رضا می باشد که در حال حاضر بر روی ایوان شرقی صحن انقلاب قرار گرفته است. نقاره زنی در حرم مطهر رضوی از زمان غزنویان مرسوم شده استو بعد ها نیز ادامه پیدا کرده است. طبق رسوم گذشته در طول یک سال به جز ماه های محرم و صفر , دو بار در طول شبانه روز یکی قبل از طلوع آفتاب و دیگری در زمان غروب آفتاب و روز ولادتها به جز ایام شهادت , نقاره با نوای خاصی نواخته می شود همچنین در زمان آشکار شدن کرامات از جانب حضرت هم نقاره به معنی شادمانی نواخته می شود. مسافران تور مشهد از علاقه مندان نقاره خانه حرم مطهر رضوی می باشند.

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

 

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد هتلی در سال 1390 در روز ولادت امام رضا علیه السلام واقع در خیابان امام رضا به مساحت 3337 متر مربع تاسیس شد . هتل المپیا مشهد با حرم مطهر امام رضا 600 متر فاصله دارد . فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد 20 دقیقه با هتل المپیا مشهد فاصله دارد و همینطور ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل تور مشهد 94 دارای اماکاناتی مانند : رستوران یا منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , اینترنت , پارکینگ ویژه , لباسشویی و خشکشویی , سالن مجهز بدنسازی سونا و جکوزی , صرافی , سرویس برای رفت و امد به حرم مطهر و همچنین تاکسی و مرکز خرید و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور مشهد فراهم شده است.

هتل المپیا مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل المپیا مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در فضایی به مساحت 33000 مترمربع ساخته شده است. هتل پردیسان مشهد در کنار بزرگراه کلانتری، یکی از مسیرهای اصلی مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای 162 اتاق مجهز با طراحی زیبا می باشد. برخی از امکانات هتل رایگان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند استفاده نمایند مانند : مجموعه آبی , 20% تخفیف ویژه سالن بیلیارد و زمین تنیس می باشد. امکانات هتل پردیسان مشهد شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , لاندری , تاکسی سرویس , سالن ویژه کنفرانس و همایش , استخر ,جکوزی و سونا , زمین تنیس , فروشگاه برای خرید , آرایشگاه که مسافران تور مشهد 94 در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته باشند , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , نمازخانه , سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای میهمانان و مسافران تور مشهد فراهم شده است.

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پردیسان مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد